March 24, 2023
Таны санхүүгийн мэдлэгт💡
Checklist буюу хийх зүйлсийн жагсаалт хөтөлж төлөвлөгөөндөө тусгадаг хүмүүс аливаа зүйлд илүү нямбай бөгөөд эмх цэгцтэй ханддаг байна.
Checklist-ийг хамгийн түгээмэл ашигладаг арга нь өдөр тутмын хийх ажлуудаа бүртгэх байдаг ч санхүүдээ ч ашиглах боломжтой байх нь ээ.
Ингээд дараах аргаар санхүүгийн Checklist-ээ үүсгээрэй.
- Олон хугацааны үечлэл ашигла. Жилийн, сарын, долоо хоногийн checklist-үүд үүсгээрэй.
- Одоогийн байдлаар өөртөө орж ирэх тогтмол орлого, төлөх ёстой зээл, авах ёстой зүйлс гээд санхүүтэй холбоотой бүх зүйлсээ checklist-ндээ оруулаарай.
- Нэмээд өөрийн зорьж буй зорилгоо оруулаарай. Жишээ нь: 3 сарын дараагаас цахимаар англи хэл заадаг болно. Үүний орлого сарын 200,000₮ орж ирнэ гэдэг байдлаар жилийн checklist дээрээ оруулаарай.
- Өдөр болгон checklist-ээ шалгаарай.
- Аль болох өдөр болгон тэмдэглэж урам авах боломжтой даалгавар үүсгэ. Өдөр бүр 1,000₮ хуримтлуулах байж болох юм.
Ингэх байдлаар бүхий л санхүүтэй холбоотой тэмдэглэлээ хийж түүндээ дүгнэлт гарган багасгах ёстой зардал, хуримтлуулах боломжтой мөнгө зэргээ хянаж эхэлснээр илүү санхүүгийн сахилга баттай болох боломжтой.